Vzorový ceníkKalkulátor
-
ELO ECM Suite
- Tlustý/tenký klient
- Počet dokumentů
- Důvěryhodný archiv
- Workflow
- Propojení s MS Office
- Elektronický podpis
- Časová razítka
- Napojení na dat. schr.
- Čárové kódy
- Licence
- Maintenance
- Implementace
-
starter
-
5/uživatelů
- 5/0Tlustý/tenký klient
- 30 tis.Počet dokumentů
- Důvěryhodný archiv
- Workflow
- Propojení s MS Office
- Elektronický podpis
- Časová razítka
- Napojení na dat. schr.
- Čárové kódy
- 80 000 KčLicence
- 14 400 Kč/rokMaintenance
- od 150 tis. KčImplementace
- TIP
-
standard
-
50/uživatelů
- 5/45Tlustý/tenký klient
- 500 tis.Počet dokumentů
- Důvěryhodný archiv
- Workflow
- Propojení s MS Office
- Napojení na dat. schr.
- 400 000 KčLicence
- 72 000 Kč/rokMaintenance
- od 250 tis. KčImplementace
-
enterprise
-
150/uživatelů
- 20/130Tlustý/tenký klient
- neomezenoPočet dokumentů
- Důvěryhodný archiv
- Workflow
- Propojení s MS Office
- Elektronický podpis
- Časová razítka
- Napojení na dat. schr.
- Čárové kódy
- 1 100 000 KčLicence
- 198 000 Kč/rokMaintenance
- od 500 tis. KčImplementace
PopisSchéma implementaceScreenshotsPřílohyFAQ
ELO ECM Suite je jedním z předních systémů pro elektronickou správu dokumentů (DMS) a automatizaci a optimalizaci procesů ve firmě, který pracuje na bázi server klient a je vhodný i pro nasazení v největších společnostech pracujících souběžně po celém světě v jednom informačním systému. Jeho nasazení jako primární digitální archiv (elektronický archiv) dokumentů firmy či organizace s řízením procesů (elektronické schvalování, připomínkování, podepisování) a napojením na IS/ERP je prakticky univerzální a umožňuje řešit veškeré agendy i jiné požadavky vznikající prací společnosti, tj. vytvořit tzv. bezpapírovou kancelář.
Document management system ELO je dostupný na PC ve verzích tlustého (nativního) a tenkého webového klienta, a rovněž na mobilech a tabletech prostřednictvím Android a iOS aplikace. ELO ECM splňuje veškeré požadavky (vč. legislativních) na důvěryhodný archiv a elektronickou archivaci dokladů a umožňuje digitalizovat firmu či organizaci jako celek a to vč. řízení procesů (workflow), nebo řešit pouze dílčí agendy organizace jako např. spisovou službu.
DMS systém ELO má několik klíčových vlastností, které mu pomáhají plnit veškeré nároky a požadavky zákazníků:
- Klienti jsou vytvářeny ergonomicky tak, aby práce s nimi byla co nejintuitivnější a nejpříjemnější.
- Obsahuje workflow, proces, který automatizuje a optimalizuje firemní procesy (vaší agendu), hlídá jsou-li všechny doklady včas a řádně zpracovány a umožňuje tak efektivní řízení dokumentace a toku jednotlivých dokumentů.
- Jeho součástí je kontrola oprávnění zajišťující bezpečnost dat v systému.
- Umožňuje fulltextové vyhledávání ve všech objektech a to včetně těch, které jsou v systému uloženy jako naskenované obrazy dokumentů.
- Může běžet na jakékoli platformě, kde běží JAVA.
- Umožňuje napojení na ostatní systémy ve společnosti (typicky IS/ERP).
- Umožňuje vzdálenou práci přes VPN nebo přes internetového klienta.
ELO získalo ocenění „ECM Manufacturer of the Year“ v roce 2013 a 2014
